02 februar 2007

Jeans

Nye jeans står alltid på listen min, akkurat som (omtrent) alt annet kan jeg ikke få nok av det... Nå har jeg funnet en ny en som ser bootylicious ut. De er fra merket Notify som er fransk. Har et par jeans av merket allerede som er slimfit med smale ben og lavt liv i en mørk blå vask - med nydelig fit. Disse her heter "Anemone slim" og er i fargen denim blue, og de står nå på ønskelisten. Jeg liker så godt når det er litt lengde som legger seg rundt ankelen! I tillegg er jeg langbent så det lover godt at den ser så lang ut på modellen:) I looove!

Du får notify hos Charlott sin butikk Shine i Trondheim eller på Revolveclothing.com. Liker siden til Revolve, for de viser klærne fra mange vinkler så man kan gjøre seg et bedre bilde av plaggene.


Notify jeans er supre for dere jenter som sliter med å få jeansen til å passe over rumpa; de har såkalt "sculpt" sizing! Dette gir tre kroppsmål å finne jeans etter: lengde på beina, vidde i livet og "størrelsen på rumpa" - notify leverer også ulike størrelser, A, B og C, for ulikt kurvede jenter :D jippi!





Ingen kommentarer: