17 april 2007

5 trender jeg ikke har blitt frelst på

  • neonfarger - har ingenting av det
  • jeans med høyt liv - ok, jeg har de gamle Nudiesene fra '02, men har akkurat kastet ut mine acne med høyt liv. Det er likevel mulig jeg kommer til å teste denne, men er allerede så gæmlis at de fleste jeansene mine er over hoftebeinet, får uansett ikke på meg noen Miss Sixty jeans.. usj
  • tights - til minikjoler, skjørt og shortser. Jeg er så sykt en jeansjente, men skulle ønske jeg hev meg på for det er en gyllen mulighet til å bruke litt kjole her i dette forblåste og regnfulle landet
  • spisse sneakers - jeg har fortsatt allle mulige basketsko med rund tupp
  • vest- hæ? ja.. Det Nye prøver å melde at dette er supertrendy nå.. jeg vil si at den er litt utslitt og på merkelig vis har klart å overvintre. Mine vester får henge i skapet...

og fem jeg har hengt meg på:
  • gulrotjeans - smale og litt baggy øverst, mmm så digg å variere fra de helt smale
  • babydolltopper og kjoler - mm så digg, la magen leve sitt eget liv :D kjempenice til smale jeans med smalt eller bredt belte i livet
  • grått - der ble jeg definitivt hekta i høst... funker bra til våren og med islett av blått og kremhvitt
  • ballerinaen - for meg som er 1.78 lang så er jeg supertaknemlig for den, og så er de supre å farte rundt i
  • blå - jaaaa vi elsker! smykker, gesre, kjoler.. åh jeg vil ha alt i blått (funker så bra til grå også.. og til blonde nordiske meg)
så får du bare følge med om jeg evt senere biter i det sure eplet og hvier meg på noen av de fem som ikke har hekta meg ennå..

Ingen kommentarer: