28 juni 2007

Wheelie freak

Har titta på ny sykkel. Typ min flaks blir jeg frastjålet sykkel ca en gang i året, men nå satser jeg for fullt igjen. De som er aktuelle er noen modeller fra Winther, en dansk sykkelprodusent med forkus på kvalitet. Sånn typisk Københavner-sykler... og jeg vil ha en easy ride og ikke on mountainbike. De har flere ulike modeller men bruksmessig er det lite som skiller dem.

Ta en titt på The Sartorialist sin blogpost om City bikes with style og! Her var det mange klassikere, med bilder fra New York, Milano, Berlin mm :D

Men nå er det klart for en poll! Hvilken bør jeg velge?

Alt 1:
Alt 2: (i sort evt tenkte jeg)
Alt 3:
Alt 4:
Så kom igjen og hjelp meg å velge! :D

4 kommentarer:

Minimia sa...

Syns den svarte var tøffest:-)

Marre Elisa sa...

nr 2 og 3 er desidert mest inger!!!;)

Inger sa...

Oh! Takk for tilbakemeldingene begge to:) glder meg til tirsdag, da blir det ny sykkel!

:D

Anonym sa...

Likte nummer 3 best