31 juli 2007

Acne

Sånn ca hver 3 måned har jeg en skikkelig utrenskning i garderoben, og fjerner alt som magefølelsen min sier at jeg ikke kommer til å bruke mer. Gjorde det også i forrige uka og leverte 5 poser klær og 2 poser sko til Fretex. Men jeg har tabbet meg ut: i vår leverte jeg min Acne modell Hex i farge "Pure" til Fretex. Nå har jeg lyst på en ny Acne, de er jo så perfekte til jobbjeans: greit høye i livet (ingen rørleggersprekk), klassiske jeansfarger og moderat slim i leggen.

Det er to ulike modeller jeg grubler på. Enten modellen "Hep" (nr 1) som er litt lavere i livet eller "Hex" (nr2) som er litt høyere i livet. Begge vist i fargen "Pure" på bildet her. Men så synes je gogså fargen "Radison Strech" (nr 3) er litt fin og. Av alle jentemodellene til Acne; hvilken synes du er finest?

2 kommentarer:

Marre Elisa sa...

hjelp!!!!!!!! Har du vært på fretex med dem. Fikk ondt i magen når eg lest det. Svelg ska prøv å la vær å skrik. Eg vil jo haaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Anonym sa...

får man kjøpt acne noe sted i trondheim? :)