03 juli 2007

Young hearts

Run free! Åh, i dag på vei til jobb ble det nye løpesko på meg. Nike zoom plus moire i fargen hvit/sølv. Nice! kan ikke vente med å snøre på meg og hoppe og sprette.. Superlette og veldig gode på foten, men er en supplerende løpesko - altså ikke en fullblods gampe-sko.
Og om du synes disse skoa var tøysete, kan du designe dine egne Nike Shox - velge farger og inskripsjon og alt hos Nikestore og få dem sendt rett hjem... blir du ikke fornøyd da så vet ikke jeg:)

Åsså er dem så lure de derre nike og applefolka, så nå klarer desikkert innen få dager å lure meg til å kjøpe det nike+ipod kitet... Bare vent og se;) Mulig det blir mer fart på meg og på trimløypa med sensor i skoa og personlig trener i øret:D

2 kommentarer:

Marre Elisa sa...

Disse er helt geniale!! Man trener dobbelt så mye for det er dobbelt så moro:) Nike+apple= SANT!!!

Inger sa...

bare jeg får tid til å ut og løpe nå så.. med lange dager på jobb har det blirr lite trening siste mnder..

bare jeg ikke blir voervåka så...
http://www.wired.com/science/discoveries/news/2006/11/72202