03 november 2007

By MB

By Malene Birger har igjen klart å lage en kolleksjon der jeg får lyst på nesten alle items; fra vesker, støvletter, hansker og sko, til kjoler, busker, bluser og kåper. Synes hun treffer tonen hver gang hun presanterer en koleksjon - det alt for feminine kan man uansett plukke vekk selv om man vil (slik jeg vil).

Det er lenge siden den kom i buttikken, og jeg småsirkler og sikler rundt mange av plaggene og tingene... men har ikke tatt meg råd til å kjøpe noe ennå - blir bare veldig inspirert til å lete etter tilsvarende ting hos de rimeligere butikkene.

Her er noen smakebiter:

Beige-grå biker-skinnjakke sammen med grått og sort.. har inspirert meg til å kjøpe min skinnjakke på Zara:

Skinnveske "Maissa" med mange detaljer:

Sort skinnhårbøyle med store stener på:

Ingen kommentarer: