03 november 2007

Extravaganza

Jeg føler jeg har sett så mange tacky kostymer i det siste i forbindelse med Halloween feiringen. De fleste utnytter situasjonen til å se ut som en slutty og horete vampyr, smådjevel eller lignende, ala Hefner sitt Halloween party på sin mansion eller slik Britney prøvde å kle seg ut som katte-kvinne.

Men det finnes selvfølgelig også en motpart til dette; Roberto Cavalli, Karl Lagerfeldt og andre arrangerer også sine Halloweenparty, og der ser det virkelig ut som om gjestene har har kledd seg ut med omtanke og brukt litt tid på det. Mange gode og ikke minst elegante kostymer er svaret.


Slik ville jeg sett ut på Halloween:



Heidi Klum som katt:


Chloe Sevigny som Jean D'Arc.. ikke spør meg hvorfor hun har walkman på seg.. jenta er en smule eksentrisk:

Leelee Sobieski på "The Box" party


Petra Nemcova som en ong Egyptisk prinsesse på Cavalli Halloween party:
Og sånn ville jeg ikke sett ut... Hun er "ute og kjører" i alt hun gjør - helt patetisk - her er Britney Spears sitt forsøk på katte-kvinne:

Ingen kommentarer: