07 november 2007

Søvndrukken

Jeg sliter med morninger.... forsover meg stadig vekk og er bare superheldig som har fleksitid på jobb! Våkner av alarm som regel rundt halv åtte, men om det allerede er noen på badet blir jeg liggende og "lytte" om de blir ferdig og det blir ledig - og da sovner jeg selvfølgelig igjen.

Kanskje denne er løsningen? Leste om den for en måneds tid siden, og ble litt betatt av konseptet. Wake-up Light fra Phillips (1195,-) vekker deg enkelt og naturlig, og du har like mye energi som på en sommermorgen. Wake-up Light baserer seg på erfaring med lys og gir medisinsk påviste fordeler, kroppen våkner av seg selv og stimuleres til å tro at det er dag ved at lyset gradvis blir sterkere og sterkere.

Og ikke vær redd, den har også 3 ulike "naturlige lyder" som bølgebrus og fuglekvitrong som gradvis sterkere og sterkere vekker deg, eller vekking med radio. Brukes som leselampe på nattbordet kan den også, da det sterkeste nivået av lys er sterkt nok til det.


Gjør det da noe at den er litt stygg?

2 kommentarer:

Minimia sa...

Den virker jo helt genial, er den kommet ut i butikkene eller? I såfall kjenner du noen som har prøvd den?! Ei venninne av meg som skal investere i den! Håper den funker:D

Inger sa...

Den ligger ute på feks expert sin nettside.. se link i artikkelen min:)