02 desember 2007

Deilig

Det er så utrolig deilig med en skikkelig avslappa søndag innimellom. I natt jobbet jeg som bartender på Vista, da det var litt bemanningskrise på gamlejobben min pga sykdom - og fordi jeg er veldig snill:)

I dag har jeg så langt bare slappet av. Startet dagen med å ligge 15 minutter i badekaret og skrubbet meg varm og rød før jeg døste med fuktmaske for ansiktet, hårkur og avslappende oljer i vannet. Finnes det noen nydeligere start på dagen?

Etter en runde med deilig Nivea bodylotion og inn i mjukisklær ble det frokost. Jeg spiste to stekepannegrillede ostiser laget av mammas grovbrød, med tomatbåter, kapers, feta og syltede hele miniagurker som tilbehør. Nam!

Siden har jeg ligget på sofaen og lest magasiner og surfet, med knitrelyder fra vedovnen og deilig sprengvarme i hele leiligheten.

Ha en fin søndag alle!

Favorittkroppskremen fra Nivea, den hvite er også veldig bra - men bare den blå duger når huden trenger mye fukt:

En av mine deilige hårkurer fra redken, og dagens valg:

2 kommentarer:

Marre Elisa sa...

Åh det hørtes helt fantastisk hærlig ut!! Spes det med knitringa fra ovnen. Virkelig noe å tenke på når man kjeder rævva av seg på job i kulda:/

Inger sa...

er så glad vi har vedovn... og en vedstabel nesten til taket synes jeg er så flott på kjøkenet!