01 desember 2007

Envy

Siden det er dagen for å åpne første kalenderluke, så er det også snart på tide å ha ønskelisten til jul klar. Jeg ha rallerede et par tre ting jeg ønsker meg.. så vi får se hvor lang lista blir før vi kommer til den 24.desember :)

Jeg ønsker meg Gucci Envy EDT.


Jeg har brukt duften siden 2004 da jeg fikk den i gave fra en som kjente meg godt; og den passer meg perfekt! Frisk, sporty men fortsatt feminin og sexy, og den skiller seg litt ut. Ikke så søt og jentete, som "lillesøsterduften" Gucci Envy Me er.. (faresignal! ikke velg feil av de to!) Så er det bare å håpe at jeg har vært en snill jente i år!

2 kommentarer:

Marre Elisa sa...

Enig men no har jeg funnet to nye favoritter! Grønn Chance fra Chanel. NYDELIG HÆRLIG! Og den gamle Jádore fra Dior. Steingod!

Inger sa...

å! må sjekke de jeg!