12 desember 2007

Vintertørr

Selv den beste hud kan få seg en knekk slik været er her nå: bitende vinterkaldt ute og knusktørt inneklima. Min redning er hudpleieprodukter i A-Derma serien, samt en del Dermalogica hudpleieprodukter.

A-derma produktene får du kjøpt på apotek. De er spesielt laget for tørr og ømfindtlig hud, og gir mye fukt samt beroliger og motvirker rødhet og kløe i huden. Jeg bruker bla Exomega krem (egentlig beregnet for kropp) i ansiktet på natten, den er nok litt tyngre enn ansiktskremene fra A-Derma og kanskje ikke alle vil like den. Jeg våkner alltid opp med silkemyk hud:)

3 kommentarer:

Minimia sa...

Jeg har også så tørr hud på denne tida av året, så nå bruker jeg recovery cream og en lotion til kroppen fra decubal. Viktig å passe på :D

Inger sa...

ja, decubal produktene er også gode:) regner med alle må prøve seg fram til sin favoritt:)

Anonym sa...

Takk for tips! Testet den og nå er vinteren reddet! Thanx:)