31 januar 2008

Craving

Min søte lille Sony Ericsson Z520i har vært trofast mot meg i lang lang tid, med visse modifikasjoner: den har vært på reparasjon 4 ganger og har blitt uskiftet totalt en gang samt delvis utskiftet 2 ganger... Så det er vel lite igjen av den jeg opprinnelig kjøpte. Uansett; den er en av mine all-time favoritter av de mobiler jeg har hatt. Mac-hvit som den er og matcher iPoden og MacBooken min:) Likevel er det på tide å skifte den ut, og da tror jeg det blir mot LG sin KS20, selv om nok iPhone står på førsteplass på ønskelisten. Den har touch skjerm som du kan bruke fingertuppen på, den har office (word, excell osv) og mailprogram, den gjenkjenner håndskrift som man kan skrive med pekepinnen om man ønsker, og mange mange fler funksjoner. Skjermen er på 320 x 240 pixels på 2,8 tommer. Kamera er på bare 2,8 mp siden LG sin Viewety er lansert som digitalkamera tlf. LG sin presentasjon av telefonen er også dritlekker, velg "international" knappen nederst. Den dreper Prada telefonen til LG....
Bare synd den ikke kom i mac hvitt...

5 kommentarer:

Trond sa...

Mhh du bør egentlig ikke kjøpe deg LG kjære søster. Dårlig produksjonskvalitet og ytelse.
Dessuten så er det kommet flusst av touchscreen telefoner på markedet, så se deg litt mer rundt før du bestemmer deg definitivt.

Inger sa...

Åh, men den er finest!

hehe - tror du ikke LG har fått luket unna barnesykdommene snart da?

Anonym sa...

åå du må finne deg en med tastatur. jeg har en slik med touhscreen. dritt. ikke kan du skrive meldinger i farta, pennen blir borte støtt og stadig.. og! alle de kule funksjonene.. vel... bruker nesten ingen. Back to basiv sier nå jeg!

Inger sa...

hehe.. så jeg må bare holde på min gamle da kanskej... :D

Anonym sa...

ja uten tastatur kommer du bare til å iritere deg over at du må stoppe opp å bruke pennen på de bitesmå bokstavene. Men enig! den er fin. men det er denne også:
http://www.samsung.com/no/products/mobil/mobiltelefon/sgh_u600.asp
vil ha!