04 januar 2008

H&M SS08

Det som møtte meg da jeg kom hjem fra Oslo var en kald leilighet, og H&M sin vårkatalog. Da var det bare å tenne opp i vedovnen (åh så kos!) og sluke katalogen. Min oppsummering er at det er veldig mye "That 70's Show", altså slengbukser, tunikaer og flower power. Det er likevel mange ting inniblandt som slår an hos meg. Og en nyhet; det ser ut som de kjører "H&M trend" på nettbutikken nå! Skulle ønske de kjørte H&M skoene i nettbutikken også... En god ide er å gå inn på pressesidene på de ulike nettstedene, der legger de ofte ut de kuleste nyhetene i tydelige bilder med fullskjermkvalitet, slik de også gjør hos H&M.

  • knallfarger som rosa, blått og orange kommer det mye av utover seinvinteren og våren
  • smale jeans holder fortsatt
  • den vide tunikaen kaster jeg, men en litt mer figurnær topp vil jeg ha
  • aksenter (blikkfangere) i tilbehøret; knallfarget armbånd, veske eller ring
  • interessante snitt og former
  • afrika styrer jeg unna
Foreløpig avventer jeg å bestille noe, men noen hverdagsgreier ble det:

Ingen kommentarer: