03 januar 2008

hjertlig takk

Jeg elsker å få gaver (julegaver) - ikke fordi jeg elsker å få ting, men det er så morsomt når noen som bryr seg om meg har brukt tid til å finne noe til meg med omtanke. Det behøver ikke være dyrt, ikke stort - og jeg liker myke pakker like godt som harde. Det er faktisk tanken som teller. Og aller viktigst; at jeg ikke vet hva jeg får på forhånd.

Denne julen fikk jeg flere fine gaver med omtanke, men jeg plukker bare ut tre her. Fra nærmeste familie fikk jeg mine tre favoritter;

søster & bror:
Iittala Arabia "24H" saltatbolle i kremhvitt, jeg samler nemlig på det middagsserviset - enkelt og stilrent:

mor & far:
bunadstrøye til min nydelige Gudbrandsdal festbunad som du kan få sydd i bla Vågå eller kjøpt via Husfliden; trøye betyr jakke:
tovede ulltøffler i grått og sort med semsket såle (så de ikke slites så fort hull på) fra Tuva Tøv (Trøndersk produksjon!) som selges på bla Husfliden

Og selvfølgelig: takk til alle dere andre også for flotte gaver!

Ingen kommentarer: