03 januar 2008

Shopping

Jeg har vært et par dager i Oslo for å feire det nye året velkommen, og se noen flotte venner. På kjøpet har jeg fått litt shopping:

Tube kjole med plisseringer og lavsittende lommer på sidene, den har en supertøff quilting bak og metallglidelås, fra H&M (ble litt grå på bildene):

To-i-ett kjole, mersom en lang trøye under med en cardigan over, fra H&M. Kommer til å bruke den med smale jeans og joggiser, eller støvletter til - eller kanskje med thigts under:
Gråmelert T-skjorte kjole fra H&M, kjempesøt til bare solbrune legger og flate sandaler og sommerveske, eller fin til jobb med tykke sorte thights, støvletter, belte og cardigan til:
Sort "power-woman" oversized cluch i sort lakk med sorte "nagle"-steiner på fra H&M:
Jeg er avhengig av enkle singletter og trøyer, og fant noen nydelige med "bling-steiner" på hos H&M. Kjøpte to hvite singletter som på bildet, og en tilsvarende langermet trøye i sort. Deilig kvalitet i økologisk bommuld.

Blått undertøy, verdens fineste farge og myk myk bomull H&M:Grått undertøy med prikker i friske farger, hadde ett sett av det fra før - men det har blitt favoritten min så jeg sliter nok rakst ut to sett H&M:I tillegg tok jeg med et par sorte smale jeans og en sort turtleneck genser fra H&M - og summen ble fantastiske 1 572,- for ALT! Bargain!

Clutchveske i grå lakk med rosa foring fra Saddler kjøpt på salg hos VIC, satt ned 50%. Og jeg som har grå lakkpumps i helt samme farge! Jeee!:
Høye lakk støvletter med lav hæl fra ShoeLounge, litt ridestøvlestil og helt riktig både til thights og smale jeans nå på seinvinteren og våren. Satt ned 30%. ShoeLounge er bare i Oslo, men de hjelper deg gjerne med å sende sko til hele landet. Bilder av en del av det de selger ligger på nettsiden deres, de har både Marc Jacobs, Repetto, Fornarina og mange mange fler merker samt stort utvalg i tilbehør som hansker, vesker, belter, pengepunger og en del klær:

Ingen kommentarer: