07 januar 2008

Skremmende

Ok, har gjort et lite skremmende regnestykke:

Jeg kjøper ca 2-3 magasiner hver måned, samt at jeg abonnerer på 2 stk (Costume & Elle). La oss si at jeg kjøper 4 magasiner hver måned. De koster fra 60-100,- pr magasin, og om vi møtes på midten kan vi si 80,- pr stk. I løpet av et år blir det 3840,- !!! Og nå har jeg vært snill med meg seg; av og til kjøper jeg kjempedyre magasiner som koster opp mot 150,- - og noen måneder kjøper jeg opptil 5 magasiner innen interiør, mote og arkitektur i tillegg til de to jeg abonnerer på... Hva burde jeg brukt pengene på i steden?

Hvor mye magasiner kjøper du? Og hva er favorittmagasinet ditt?

2 kommentarer:

Marre Elisa sa...

jeg vet....det er vel et regnestykke man egentlig ikke får tenke så mye over.. Har du regnet over alkoholforbruk, sko og klær forbruk..?? Hjelp. kunne jo spart og kjøpt et helt land tilslutt...hehe men nakent og kjedelig da uten alt man ikke fikk kjøpe:/

Inger sa...

ho ho! ikke få meg til å tenke på det! sko... tjoho! det kan fort bli en verdensomseiling i bytte fo rde pengene;)