10 februar 2008

Swimfan

Etter mi erfaring blir de fineste bikiniene revet bort på et blunk når de kommer i butikkene i mars/april. Jeg gleder meg massivt til sommeren, og har allerede begynt å spane svømmetøy hos de ulike nettaktørene. H&M har ennå ikke lansert noe bra, men det kommer sikkert mer. Fra før av har jeg ca 10 hvite bikinier, 2 sorte og et par med farge på. Min ønskeliste ser så her ut:

Det her er vel det mest "romantiske" på klesfronten jeg kan tåle; stilisert blomstermønster i sort og hvitt - og min favoritt bikini fasong "trekantbikinien". Fra La Redoute:
Jeg trives alltid best i hvit bikini, men de er ikke lang-livede i kombinasjon med solkrem og saltvann. Derfor må det det alltid insvesteres i et par nye hver sessong. Denne kan bli en av årets, hvit 70-tallsbikini fra VS finnes også i et utall "plukk og mix" farger og deler:En fargerik for de dagene man virkelig føler seg on-top. Supernydelig 70-talls bikini med detaljer i gull fra VS: One-piece med åpen rygg i sort med gullring som holder stoffet sammen på hoften, super for aktivitetsdager i vannet (stupe/hoppe i bikini noen? - pupp-flashe sikkert må det være) Denne er fra VS, men mange andre og til og med H&M har sine versjoner:

Ingen kommentarer: