26 juni 2008

Make me max

Da jeg kjøpte litt småting på Vita i går plukket jeg med meg to av mine budsjettfavoritter fra makeuphyllen. Det er den vannfaste mascaraen fra Max Factor og den lyse beige øyenskyggen deres. De er to god efølgesvenner gjennom mange år. Så viste det seg at Max Factor har en kampanje for tiden, man får med et sett med makeupkoster når man kjøper fler enn 2 produkter. Syntes det virket som om kvaliteten på busten på kostene var litt dårlig i forhold til de børstene jeg har fra før, men det kan jo være noen som likevel synes det er et godt tilbud?

2 kommentarer:

Minimia sa...

Alltid godt å få kjøpt seg ny makeup =) Jeg skal faktisk handle litt i dag jeg også. Blir nok MAC- produkter, MEN jeg trenger en god mascara som ikke tørker ut så fort og som har en god børste. Noen du vil anbefale? =)

Inger sa...

hm, vet du hva - jeg har prøvd flere.. og her er mine erfaringer på bloggen