27 august 2008

Beige

Melder meg samstemt på Erle sine tanker her:

Min største frykt er å bli beige.

Å kjipe ut og bli mer og mer normal og riktig, og følge alle normer og regler som skal gjøre deg til et “skikket menneske” her i verden. Det å bli LITT redd utledninger og homser. Litt mer skeptisk til ting. Og gå tur med refleksvest fordi det er lurt. Å putte en plastikkpose rundt mobilen min så den ikke skal bli våt.

Å bli bare LITT mindre tolerant, å bli LITT gladere i penger, og bli LITT mere konservativ politisk. Bli litt mer skeptisk til reisemål, LITT mer feig. Være litt for snill.Bli sånn mitt på treet. Å planlegge alt.

Å male veggene Beige. A bli beige.

2 kommentarer:

UNICORNBROWSER sa...

godt vi deler frykten:)

Inger sa...

ja, det var helt merkelig å lese det - var AKKURAT slik som jeg føler liksom... og så merker jeg at med fast jobb og med mange "voksne" som jeg jobber med vher dag så er det lett å bli "feig" og prøve å være slik jeg tror at DE forventer at jeg skal være