26 august 2008

Sko meg

H&M har vært overraskende flinke til å designe sine sko synes jeg. Skoene ligger i prisnivå 98,- til 398,- og de lager alt fra enkle tøysko og plimsolls til pums og støvletter. Jeg har flere H&M skopar, og de aller fleste er kjøpt i Oslo. Det er synd at det som oftest kommer bare en til to modeller i året opp hit til Trondheim (utenom tøyskoene). Kjipt:(

Har prøvd disse på H&M her i Trondheim (finnes også i nettbutikk), de er veldig fine, men desverre alt for smale over risten og framme på foten for meg:

Jeg skulle gjerne hatt kloa i disse som kommer i butikkene i uke 37 i følge mode.feber.se, men som nok mest sannsynlig ikke kommer i Trondheimsbutikkene:
Og disse som jeg heldigvis kan bestille fra årets høst/vinterkatalog:

2 kommentarer:

Minimia sa...

Jeg kan legge ut og kjøpe et par for deg jeg vet du hvis de ikke kommer til Trheim =)

Inger sa...

juhu! kanskje det! De ser veldig fine ut med litt platåsåle.. er bare bittelitt skeptisk på semska skinn her i slapsete Trondheim... ?