24 oktober 2008

Kyssemunn

Jeg er ganske avhengig av mykgjørende produkter på leppene eller gloss. På jobb synes jeg det er praktisk å ha en eller flere leppeprodukter med naturlig farge liggende, slik at jeg trenger å være avhengig av den knallrøde eller rosa lipglossene jeg akkurat i dag har med i veska.

Jeg har brukt Lypsyl sini mini-glosser med pleiende effekt og vært fornøyd med den røde. Men i forrige uke var begge tubene tomme, så jeg måtte ha en ny. Jeg valgte å prøve Nivea sin Care Gloss i fargen natural, men det ble desverre et bomkjøp. Jeg kjøpte den lyserosa, men den er alt for parfymert for meg og gir meg bare lyst til å "spytte ut" smaken den gir og tørke den av. Dessuten får jeg såre og tørre lepper av den og! (en stund etter påføring når produktet er trukket inn/"spist opp")

Har du noen tips på gode pleiende leppeprodukter?


Jeg har prøvd og forkastet: Roesbud, vanlig lypsyl/labello, Nivea care gloss, 8hour lypsyl fra Elisabeth Arden og et par til. Er fornøyd med Bioterm og Clarins sine glosser men de er ikke så pleiende.... Kanskje det blir å gå tilbake til Lypsyl sine miniglosser til slutt...

3 kommentarer:

Mette sa...

Bruker den grønne lypsylen fra lypsyl og lipglossene fra lypsyl. Funker fint for meg :)

Inger sa...

mm, spørs om jeg bare må tilbake til lypsyl-glossen...

Anonym sa...

Du må ikke kjøpe sånne dritt-lypsyler som du har gjort.. de inneholder nesten bare mineraloljer og lanolin.
Du må kjøpe en god lypsyl med pleiende ingredienser.
For eksempel Weleda Everon lypsyl. Helskost, 65 kr ca,