15 oktober 2008

Nytt i garderoben

Har en del nytt i garderoben, men er så dårlig til å oppdatere med det. For rundt tre uker siden kjøpte jeg ett par lange hansker med gulldetaljer på fra H&M, og er utrolig fornøyd med de. de løfter ethvert antrekk:) I tillegg har jeg kjøpt en grå mohair/ull genser fra Selected femme med puffermer og legg på skulderen. Det siste jeg kjøpet hadde jeg akkurat med inn her hjemme: en grårutet jakke fra Bik Bok og den grå "utslitte" jeansen også derfra som jeg har omtalt tidligere. Bare ett problem: skal jeg beholde den rutete BikBok jakken? Den var søt og litt snuppete (samme passform som den grå), og jeg har ingen lyse høst/vinterjakker, men Zara åpner jo her snart. Kanskje jeg finner en finere der? jeg har 7 dager på meg til å levere den tilbake til butikken... Håper du kan gi meg et godt råd! Behold eller lever tilbake?

4 kommentarer:

Mette sa...

Uh. Likte hanskene og den nederste jakken. Så på den rutete fra BikBok selv i dag, men jeg er nok av den oppfatning at vinterjakker skal være mørke ala svart. Rart.

Inger sa...

ja, jeg har nok vært av samme oppfatning selv: har kun sorte vinter/høst jakker.. er på leting etter en ny en.. men syntes kanskje den rutete var mer sprek enn den som er helt grå?

*hjelp*

Sienna Linné@ sa...

heeeeeiiiii:) Så koselig at du likte skjørtet mitt. Jeg er veldig glad i det. Men vær forsiktig når du vasker det. Jeg vasket mitt, men måtte stryke som en gal for å få det fint igjen.
Jeg synes passformen på den grå jakken ser penere ut, men veldig vanskelig å se uten å se den er på, men jeg synes desidert ruter. Steinfin!!!!

Inger sa...

Passformen på den grå og den rutede er helt lik - de har sikkert tatt en str XS og tatt bilde av og brukt byste osv.. jeg har jo bare hengt min M på en henger så den ser litt uformelig ut..

Hm,grubler litt på den jakken altså!