28 oktober 2008

Quilt

Jeg elsker jo mine Ash quiltede sorte ankelstøvleter, men jeg er veldig glad i å gå i joggesko også. Desverre har jeg mest tøysko utenom mine Nike Mid Blazers og Puma hitops som er i skinn. Kan definitivt forsvare et par nye sneakers i garderoben da jeg hele tiden har ett eller flere par som er så utslitt at de ligger under konstant trussel om å havne i søppelbøtta.

Disse fra Tretorn er perfekt: svart skinn, quilt og i hightop modell! Modellen heter Gullwing og koster ca 800,- og finnes også i sølv.

3 kommentarer:

Mette sa...

De var tøffe! Leter etter et par "vinter"-sko. Altså noen som varmer litt mer enn mine lave, uforede, svarte tøysko fra Bianco.

Marre Elisa sa...

Disse digga jeg!!!! vil ha vil ha!

Inger sa...

jeg vil også ha! må finne de på nettet og bestille;) kanskje der har dem på skolyst her i trondheim