21 november 2008

Dagens

Jeg kom hjem fra ArchiCAD kurs kl 16.30, og nå er jeg på vei ut døren for å møte noen venninner og spise middag på Kos. Kos lounge&bar har fredagsKos hver fredag med tapasbuffet med asiatisk mat og dim sum og fine priser på vin og øl. Blir kjempeartig å høre hva jentene har gjort siden sist jeg møtte dem:)

På meg har jeg lang sort singlet med bryterrygg fra VeroModa, wetlook thights fra Gina Tricot, høye støvletter med kilehæl fra Topshop London og liten jakke fra H&M. I tillegg har jeg lakkveske med sorte store stener på fra H&M trend og kokongformet kåpe fra Oasis.

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe var ikke verst de bildene da frøken..tror btw at jeg så deg på kos men du lå lissm over en kar så droppa å si hei :)

Inger sa...

vi lå nok slengt oppi sofaene der, mette ig magene våre som vi var - men slengt over en kar lå jeg nok neppe:D evt får Remi eller Robert ta skylda. får ta opp det der med kroppsholdning neste gang vi drar ut for å spise der:)