08 desember 2008

Bag me

Jeg har lenge savnet en litt voksen veske å ha med meg når jeg reiser på møter gjennom jobb. En veske som ikke er for kjerring, men som likevel heller ikke er bohem-trendy. Jeg må ha plasss til permer og papirer, noen personlige eiendeler og en liten sminkemappe. Jeg har også lyst på en som er i sort skinn, og med litt kule detaljer. Håndtaket må være solid og kraftig slik at vesken tåler vekten av det jeg skal ha med.

For litt siden kjøpte jeg denne på Zara. Den er i krokodille mønster preget tykt lær, og med kraftige håndtak. Den har store rom adskilt med gullfargede glidelåser. I størrelse er den ca 50x30 cm. Men så leverte jeg den tilbake for jeg ble så usikker på om jeg kan finne neon andre som jeg liker bedre... fikk nemlig så kraftige "bowlingbag" assosiasjoner til den.

Den står fortsatt på Zara, for ingen har kjøpt den ennå. Hva tror du, skal jeg gå tilbake og kjøpe den igjen?

6 kommentarer:

Anonym sa...

gjorde akkurat det samme selv. Kjøpte den og leverte tilbake. Den er sykt fin, men klarte ikke bli 100 prosent fornøyd..

Inger sa...

nei, ikke jeg heller - var det akkruat den samme du kjøpte?

Anonym sa...

Vi får ikke bare en av veskene, så det har nok gått unna noen ;) Tror vi får minst 6 stykk...minst!

Anonym sa...

ja akkurat samme vesken ja! :) Jeg er så si på utkikk etter de samme kriteriene som deg. klarte ikke å få den til å henge helt rett på skulderen min.. vi får lete videre:)

Inger sa...

he ri Trondheim er det bare en, fordi jeg kjøpte en i Oslo, tok den med opp hit og leverte den inn her;) de har ikke fått den inn i butikk her i Trondheim

Maggie: Hm, ja - jeg har liksom lyst at det skal være forelskelse jeg når jeg skal kjøpe en veske. Har nok av vesker jeg ikke er helt fornøyd med hjemme uansett. Den var litt tykk/bred i bynnen bla så den sto veldig ut fra kroppen (men har jo selvf mye rom innvendig da) - og så var den veldig stiv i skinnet som ny så den hang liksom ikke helt pent på skulderen nei...

Anonym sa...

skal si fra hvis jeg kommer over en godbit her ned i oslo! da vet jeg at du ser etter det samme som meg:) hehe