18 desember 2008

Herregud!

Så mye jeg har på kamera mitt som jeg ikke har blogget om! Det er en del nytt i garderoben....

Jeg har lett lenge etter en litt større pung som jeg kan få plass til alle kort og papirer i, der jeg også får plass til en liten penn, mp3 spiller eller tlf og lipgloss de gangen jeg ikke gidder å ta med meg en veske. Og endelig fant jeg en slik. Jeg har endt opp med å kjøpe en fra DKNY med krokodillemønster preget skinn, glidelås hele veien rundt, masse lommer til kort, myntlomme med glidelås og store rom for sedler og papirer. Så fornøyd!


Vel, og så var jeg for et par uker siden i Oslo to tirsdager på rad. Det ble litt butikkvandring og shopping i tillegg til møter og middag med søte Maria. Var innom Zara en tur og fant denne jakken i rutete ullstoff som jeg kjøpte meg. Fin hverdagsjakke både til støvletter og sneakers.

Hva synes du? Var jakken en hit eller diss?
Prøvde også denne pelsen fra H&M som var en kul, fluffy ulvepelsimmitasjon. Den har 3/4 lange armer og er litt lang på legnden og går sånn akkurat over rumpa. Kul. Men jeg har jo 3 ekte pelser fra før - så droppet den.

Ingen kommentarer: