17 desember 2008

lucky/unlucky

Kjempelenge siden jeg postet noe om shopping og mote og sånn. Veldig opptatt på jobben om dagen , så for de av dere som følger med jevnlig beklager jeg det sterkt.

For litt siden var jeg innom Zara for å sjekke om det fantes noe snacks til julebordsessongen. Fant ikke så mye, men fant selvfølgelig noe å ha på føttene. Hva er det med at jeg alltid finner sko? Heldige/uheldige meg, så passet ingen av dem til meg. Dermed slapp jeg å kjøpe noe. Ballerinaene med nagler i semsket gråbeige lær fikk jeg dødslyst på, men i de fikk jeg toe cleavage. Jeg h
ar tydeligvis lange tær, for jeg får ofte toe cleavage i småsko. Og de snøreskoene i lakk som kunne vært utrolig rå til frynsekjolen min hadde de ikke i min størrelse.

Uheldig eller heldig? Kanskje de passer til deg!

3 kommentarer:

*SNYdesign sa...

Åh de studded ballerinas var kjempefine!!!!!

Inger sa...

de er superfine! jeg skulle ønske jeg ikek fikk sånn toe cleavage av dem...

Anonym sa...

Toe cleavage er jo dødssexy...