31 desember 2008

Statement sko

Jeg er en sucker for statement sko: sko som skiller seg kraftig ut med spesielle detaljer og overdreven design. Gi meg gjerne en H&M kjole, men skoene må gjerne skille seg ut i mengden!

Har ikke akkurat lommebok til å spandere på meg de råeste versjonene fra de store designhusene, men nå som jeg er syk har jeg god til til å surfe på nettet. Og det er jo gratis å kikke! Mange fristelser så langt, men da er det bare å være kreativ og lete høyt og lavt etter rimeligere high-street versjoner. Jak & Jil har noen veldig flotte fotosamlinger tematiser etter feks sko, antrekk, sessong, motepersonlighet osv.

Her er mine favoritter fra sko på føttene til de som så årets SS09 visninger, det nederste paret skulle jeg gjerne hatt i kveld sammen med den lilla Kate Moss kjolen:


Name//Meredith Melling Burke Occupation//Senior Market Editor, Vogue Where//Preen Wearing//Givenchy

Name//Elizabeth Saltzman Walker Occupation//International Social Editor, Vanity Fair Where//Thakoon Wearing//Yves Saint Laurent

Ingen kommentarer: