02 januar 2009

Forventningsfull?

Søte Monicoroli skrev kommentar til bloggen min at det var litt slitsomt å følge på å være fashion mens man har en mage som vokser, vokser og vokser. *nuss på deg søte vennen* Jeg skjønner det så godt! Jeg sliter jo bare jeg har spist litt ekstra en periode eller lignende. Men likevel finnes det mye inspirasjon også for de som er forventningsfulle til å bli mamma. Jeg synes det er flere flotte jenter som har vist seg både trendy og med stor mage, og her er noen av dem:

Glem maxidresser; Halle Berry kledte seg i minikjoler og jeans da hun var gravid. Rett og slett kul casual stil. Jeans, skinnjakker, kule vesker og mange korte kjoler kjennetegner hennes stil mens hun var gravid. Ikke så vanskelig, helt casual og klassisk kul rett og slett. Det ser bare så mye mer funky ut med den kule afroen hennes! Til stilen hennes kan man like gjerne kombinere sneakers og ballerina, som stiletter som jeg ser hun har på noen av bildene.
Den svenske moteskribenten, journalisten og bloggeren Cecilia Blankens var übercool under hele graviditeten. Og oppriktig og ærlig som hun er la hun også ut bilder på bloggen sin av seg selv på "bad days" - men uansett til stor inspirasjon. Ikke så merkelig heller at hun ble kåret til sveriges best kledte mamma i 2008. Go girl! Stilen får du med tights eller smale mamma jeans, tømmerhuggerskjorter eller figurnære langtrøyer/tunikaer og selvfølgelig cool skinnjake og tøffe høye boots til. Bilder fra bloggen hennes - sjekk arkivet mellom april og november (da hun fødte) for flere outfit bilder: Gwen Stefani er uten tvil den hotteste "mom to be". Ikke noen tvil om at dama har stilsans. Hun har klart å holde på den rocka og kule stilen sin under hele graviditeten. Både under den første og den andre graviditeten sin har kun sverget til kule mønstrede tunikatopper og vide tunikakjoler. Enten med tights eller jeans under, eller med bare bein, men alltid med rocka kult tilbehør. Hun har alltid en rocka jakke på, kule solbriller, stor skinnveske med masse spenner og detaljer på og ett eller flere store/oversized smykker. Love her mom-to-be style! Andre du kan få inspirasjon av er Ashlee Simpson (urban rocka hippie), Jennifer Lopes (glamour-mama), Angelina Jolie (den minimalistiske), Jessica Alba (den jentete feminine) .. og mange fler hos Peolpe.com. Tips: søk på google photos på "pregnant KJENDISNAVN "

5 kommentarer:

Marre Elisa sa...

Utrulig morsomt å lese og se bilder:) Man er jo den samme bare man har en ekstra struttende mage. Man skal ikke skjule den men heller motsatt. En trang jumper over kan være enda finere. U go girl!!

Inger sa...

ja, syntes faktisk Cecilia med trange topper og trøyer tar seg veldig bra ut - og alle av dem har jo naturlige gravide kropper, der kanskje Gwen er den største - men alle har fått rumpe og lår - men GJØR det noe da mens man er gravid? jenter: det gjør ingenting! det er ikke DET man kikker på! det er helheten man ser:)

MoniCoroli sa...

*smask* til deg, Inger! Du er helt toppers :D Love u! Jeg fikk jo masse tips nå. Fra i morgen av skal jeg seriøst gå igjennom skapet mitt og se hva jeg har og hva jeg trenger. Tenke seg til hva du kommer opp med.

Inger sa...

du er nydelig Monicoroli! Dessuten er det lov å gå i comfy klær når man har stor mage å brøyte rundt med...

Anonym sa...

off white
supreme outlet
fear of god outlet
Golden Goose
kd shoes
off white hoodie
bape
hermes handbags
goyard bags
goyard