14 januar 2009

Mag

Jeg abonerer på norske Elle og norske Costume (selv om jeg synes det danske er best og kjøper hver utgave av det). Synes bladkioskene her i Trondheim er dårlige på å ta inn bra magasiner, og har vært noen runder i kioskene de siste ukene uten å finne noe å kjøpe. Type DetNye, Cosmopolitan osv er uaktuelt. Jeg ender alltid opp med franske, italienske og britiske Vogue, utenlandske Elle, danske Costume og Eurowoman og franske Officielle.

Har dere noen tips til magasinene som er deres favoritter?

8 kommentarer:

Anne sa...

Min favoritt er definitivt ELLE! :)

Anne sa...

Min favoritt er Eurowoman, uten tvil, men Cover er også veldig, veldig bra! (www.cover.dk).

Og skal det være riktig jentete og "lett" er (danske) Woman OK!

Ladybird sa...

Kjære, mener du at man kan få tak i danske Costume i Tr.heim? Jeg leste det trofast før, da jeg helt klart foretrekker det fremfor den norske utgaven. Da den norske utgaven kom på markedet kjøpte de opp eneretten i Norge, så det var ikke å få kjøpt her lenger. Og jeg var sint leser og skrev masse klagebrev til Costume...til ingen nytte...heldigvis har jeg en jobb der jeg er i Danmark nå og da. Også leser jeg at du kjøper danske Costume! Vil det si at de endelig har tatt til vett...jippi

Mette sa...

Elle og Costume. Plukker opp Vogue av og til, men leser ellers ingen utenlandske blader da jeg syns det er forferdelig dårlig utvalg her i Tromsø.

Inger sa...

huff, ble så skuffet av siste norske Elle.. men UK Elle er bra... Derfor jeg tenkte å si opp abo

Inger sa...

Jeg kjøper danske Costume på ARK bruuns i Nordregt her i Trondheim... Månedlig..

Inger sa...

Og de har hatt det hele tiden! må jo komme na på hva kiosken/bokhandelen selv har lyst til å ta inn (som sikkert også avhenger av hva de selger)

En venninne av meg har fått nabokiosken hennes (Narvesen ved Rema 1000 Rosenborg Park) til å ta inn hennes favorittmagasiner feks italienske Vogue og flere andre som de normalt ikke har tatt inn. Så det går an å mase litt på kioskeierne rundt omkring!

Anonym sa...

Eurowoman er fast inventar på stuebordet mitt. Veldig bra. Danske Costume blir stort sett med hjem når jeg er ute og reiser, så blir jeg skuffet når den norske kommer i postkassa.
Jeg liker forresten bloggen din, fint med oppdateringer fra Trondheim (er utflyttet trønder).