02 februar 2009

Perfekt

Hva gjør du for å få "perfekt" hud?

Jeg har flere ulike produkter i skapet, men jeg har sverget til MAC Select Tints SPF15 Color:NC35 som er nesten som en farget dagkrem. I tillegg bruker jeg concealer fra MAC select cover-up i to ulike nyanser: en lys og en i samme farge som huden min for å avt dekke ujenvheter. I tillegg bruker jeg magic touch concealer Maquicomplet nr.01 fra Lancome under/rundt øynene fordi den er den perfekte krembeige fargen og er så lett i konsistens at den ikke legger seg i de fine linjene rundt øynene. Om jeg må matte t-sonen bruker jeg pudder "parure" fra Guerlain. På fest drar jeg på med Select SPF foundation fra MAC som er litt mer dekkende.


Jeg har prøvd BareEssesuals mineralpudderet, men reagerte på det med irritert og rød hud. I tillegg ble det veldig blankt med "sink"-overflate og litt grått/gustent på huden selv om jeg har prøvd 4 ulike farger (og brukt alt for mye bortkastede penger). Jeg er likevel alltid på jakt etter det perfekte produktet. Og kanskje et annet mineralpudder kan være løsningen?

Det finnes jo massevis av brukererfaringer og tester der ute, men jeg lurer likevel på hva som er ditt beste produkt/rutine?

3 kommentarer:

*SNYdesign sa...

Hei! Sjekk bloggen min for et godt tips!!!

Anonym sa...

Det mineralpudderet du har prøv inneholdet Bismuth (eller noe sånt). det er derfor du får den gustne grå finishen. Pørv for eksempel det fra Everyday Minerals. Det blir ikke gustent, du kan få gratis testersett til og med, slik at du finner riktig farge. Anbefales! Billigere er det også ;)

Inger sa...

oj, takk for bra tips:) - jeg skjønte aldri hvorfor man bare ble grå og ekkel i ansiktet av BareEssensuals