19 mai 2009

Frustrasjon

H&M har fått inn to fine jumpsuits i sort med litt sånn classy snitt (tenkt kortermet bluse koblet på dressy shorts). Den ene er i samme stoff som de bruker i skjortene sine i strechbomull, og den andre i silkeaktig stoff. Begge er veldig like i snittet i grunn, og begge med knappestolpe forran.

Men akk jeg blir så frustrert! Kunne tenke meg en slik en å ha til hverdags på jobben på kontoret på sommeren, men jeg er så lang så de blir alt for korte i lengden mellom skrittet og skuldrene for meg. Blir jo helt feil når den trekker seg opp i rumpa... Det var dumt H&M.... Lette faktisk etter en slik i hele fjor, det nærmeste jeg kom var en fra Maje.


Er det noen av dere andre som også er lange som har noen tips å komme med?

2 kommentarer:

*SNYdesign sa...

Haha, det er morsomt hvordan vi alle er ulike, men har problemer med moten. I motsetning til deg er mitt problem at jeg er bare 163cm høy, så capribukser ser ut som langbukser som har krympet 2 cm på meg haha:P Så det er ikke lett, men synd som du sier,,,burde vært avdelinger som utenlands med petite, tall osv. da hadde det absolutt vært lettere:)

Inger sa...

ja! det hadde vært mye lettere! :)

jeg ender jo ofte opp med å kjøpe meg klær i str L eller 40 selv om jeg i bredden passer til M eller 38, så må jeg ta symaskinen fatt og sy klærne mine smalere i siden: feks sy inn buksene, sy inn i bredden på gensre og topper og kjoler....
Må jo ha L/40 pga lengden. Og De fleste tunikatopper ser ut som de er klær fra abrneavdelingen som jeg har tatt på meg - de blir bare så korte at det ser dumt ut (rekker ikke nedenfor rumpa)