19 mai 2009

Sunshine

Noen har kanskje fått med seg at det har vært knallvær i Trøndelag i det siste. Herlig med en forsmak på sommeren. Og da skifter jeg gjerne fra mer streite kontorklær etter at jeg har vært på jobb til mer comfy klær. Og så ser det ut som om noen har rota på soverommet mitt? cardigan H&M, shorts Gina Tricot, sølv gladiatorer Fly London, gult lakkbelte Oasis (klikk på bildet for større versjon)
Maken min prøver jeg å holde enkel... Serum fra Estee Lauder, dagkrem fra Cliniderm, farget dagkrem fra Bobbi Brown, solpudder fra Guerlain no 01, øyenskygge fra Max Factor 102 Almond, rouge fra Mac "happiness", Mac select cover up concealer NC35 og Qlinique high impact mascara. Så mye for å se naturlig ut! :D Men tar bare 5 minutt å fikse på morgenen.

1 kommentar:

Marre Elisa sa...

Elsker å få tips på sminke fra deg;)