10 juni 2009

6 dager

Er det flere enn meg som sliter med å alltid få det for travelt på morgenen? Jeg synes altid at jeg er 15 minutt for sein, og alt blir bare stress. Derfor ender jeg ofte opp med å hive på meg det som ligger næmest i dungen med reint tøy. Kjipt.

Har prøvd å planlegge dagen før hva jeg skal ta på meg og, men desverre skifter været sånn her at man vet aldri om man bommer totalt eller om man treffer. Og da må man uansett finne på noe nytt i siste sekund.

Så denne collagen for litt siden (husker ikke hvor), og bet meg merke i at jeg har faktisk et tilsvarende plagg av alle plaggene som er vist her. Egentlig kunne jeg kledd meg i hvert av antrekkene, ett for hver dag i uken utenom søndag.


2 kommentarer:

*SNYdesign sa...

Uff ja, jeg er helt lik! Blir alltid det første og beste, og når jeg kommer hjem tenker jeg: Hvorfor tok jeg ikke den eller den?
Jeg tror vi er mange som er sånn. Heldigvis:)...

Inger sa...

:) ja, tror nok de fleste (utenom Elin Kling) er sånn.. :D

Og det er nok mange som "styler" dagens outfit der ute