26 juni 2009

Et spørsmål

I morgen skal jeg møte noen venninner fordi vi skal feire at en av oss har blitt mamma for 3 uker siden og at hun også hadde bursdag i går. Det er knyttet stor spenning til om pappaen klarer å være heime aleine og gi prinsen melk fra tåteflaske og sånn mens mamma spiser og koser seg med venninnene 2-3 timer:)

Siden jeg jobber mye for tida og sannsynligvis skal løpe rett fra jobb og ut for å møte dem må jeg ha det klart hva jeg skal ha på meg. Ingen nøling. Har lurt på dette:
jeanskjole med knytebelte i midja
svarte gladiatorsandaler
en av mine mange klutsjvesker

.. og den utvaskede t-skjorten med stjerner på under???
Ingen tid til somling.


Hva synes du: skal jeg droppe t-skjorta? Det er det store spørsmålet.


Blir litt kjøligere på kvelden og vi skal nok sitte ute, så derfor tenkte jeg å droppe jakke/cardigan og kjøre med t-skjorte under kjolen i steden.
Hva mener du?
Og er jeg ikke søt som har jobbet så mye og stresset og selvfølgelig fått en minikvise på nesen som jeg nå har tatt plaster på! :D må smile av meg selv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Fine-Inger!Du er så flink med bloggen din!!Synes du er kjempefin i det antrekket,jeg ville gått for tskjorte under på jobb,kast den når du drar ut for å spise,ha den som backup hvis det blir kjølig på kvelden.love the shoes,fantastiske ben har du også:)))Hadet fint,line.
PS;blir gjerne med på hangoverfilmen,hørt masse bra om den.ciao bellaaa

Ladybird sa...

Funker som fy det her da. hadde jeg hatt noen nudefargede sko så hadde jeg byttet ut med det, men disse funker også som fy ;) Finingen!

Inger sa...

FineLine: takk! håper alt er bra med deg!

LadyBird: Får satse på t-skjorta under på jobb, på vei nå:) Jeg har noen nudefargete sko (flere par.. ) men de er ikke like "rå" som disse føler jeg.. hm.. har siklet på noen fra Friis som er helt nude, samt noen som er tan.

Butikken er jo like rundt hjørnet fra meg:P

http://katrinemonsas.blogg.no/1242802101_20mai2009.html