24 juni 2009

Favorittjeansen

Jada, jeg tok "mot" til meg i dag og dro på meg favorittjeansen uansett før jeg dro på jobb. Føler i grunn vi har litt dresscode på jobben da det er mange av de jeg jobber med fra ulike fag som kler seg vanvittig streit. Derfor prøver jeg feks å la være å kle meg i sæggejeans og hullete bukser på jobb.

Men i dag slo jeg til med hullete gamle jeans med oppbrett nederst, flettet sølvbelte, grå semskede pumps med liten hæl og sløyfe bak fra Fornarina, kortermet svart bluse med puffermer/French Connection, marineblå cardigan/VeroModa og uniformsjakke inspirert sort jakke/H&M samt den store gråbeige veska mi fra Malene Birger.



3 kommentarer:

Shoppers Extraordinaire’s sa...

cute outfit:)

*SNYdesign sa...

Joda, ditto her. Føler en likhet med deg. På arkitektkontoret hvor jeg jobber er det fryktelig mye streit å se, og da skal du tro at jeg vekker en smule oppsikt når jeg spankulerer inn i skinntights, haha. Jeg bryr meg mindre og mindre om det, men prøver alltid å ha en fin bluse eller dressjakke til om jeg kjører røff stil ellers. Syns du så helt smashing ut, så kjør på! Ble selv helt forferdet da jeg begynte å jobbe etter studiene. Trodde dette var yrket for å vise litt egenart.. Hvordan var reaksjonene på jobb?

ne.tot sa...

Det er utrolig hvor mange jenter i disse små norske byer er så forferderlig interessert i klaer, sko, vesker osv. Med andre ord, dingser. Og dem legger dette alt ut på bloggene sine. Hahaha!

Life's too short! People, don't you have no other interests at all?? More... intellectually satisfying, so to speak?..