18 juni 2009

Fresh feet

Etter 6 år uten ett eneste vellykket Bianco kjøp håper jeg nå å få mitt første: new shoes! Joda Ladybird, jeg fant noen jeg likte veldig godt. Og de er supergode på foten. Minner meg på ett eller annet vis om By Marlene Birger, vet ikke hvorfor - steinene kanskje?I tillegg ble det et par nye hvite Nike mid zoom Blazer i lakk finish, mitt 5te nike mid blazer par. Favoritt basketskoen min. Conversen som jeg har hatt på i dag kastet jeg da jeg kom hjem. Det var slitt hull i sålen og jeg ble våt på beina...

6 kommentarer:

Ladybird sa...

he he he...nå klør jeg meg litt i hodet her...hva er det jeg har sagt som jeg ikke husker nå da?! ;)

Du, så vi hadde noen felles bekjente på Facebook, så deg tilfeldig på en gammel kollegas side ;)

Ladybird sa...

Jeg er enig med deg i den Marlene Birger uttalesen forresten, og de hightopsene er så cleane og fine! I like!

Anny79 sa...

Hei! Liker stilen din og følger bloggen din fast. Lurte på om du kunne hjelpe - er på jakt etter kul og praktisk regnjakke til cafeturer. Man vil jo gjerne se fresh ut selv om humlen åpner seg. Anny:)

Anny79 sa...

himmelen;)

Inger sa...

Ladybird: ja.. jeg klaget en gang før på at jeg var lei av Bianco-sko som gikk i stykker... *kremt* Så at de hvite gladiatorsandalene med nagler og bitteliten kilehæl blir sendt tilbake feks nå pga dårlig kvalitet (naglene ramler av).. Men håper det ikke gjelder for disse!

Anny79: så hyggelig av deg! Jeg leter selv etter en vanntett "mac" (trenchcoat) som er dobbeltspent (gjør at man ser slankere ut), med beslag og klaffer på skuldrene (som på de orginale trenchene) og med snørebelte i midja. En som jeg kan bruke når jeg tripper ut i høye hæler men vil holde meg tørr og fin. Så en fin en hos VIC fra mar O'Polo for litt siden med vanntett stoff i beige og svart, men syntes den var for lang. Passer meg best om de ender midt på låret.

I tillegg leiter jeg etter en litt mer "slouchy" parkas med snøring i midjen. EN som er kul til sneakers eller ballerina (lite annsynlig i regnet men) - eller høye gummistøvler.

... men har ikke funent "den perfekte" ennå.. så leter heller videre enn å foreta et hastverksskjøp.

Skal blogge om det om jeg finner noen!

Anny79 sa...

Ok, jeg følger med å ser om du finner den perfekte;)