03 juni 2009

Frokost

Jeg er ikke noe brødmat menneske. Spiser jeg brød så må det være grovt hjemmelaget brød eller av de dyreste steinovnsbakte sortene. Hver frokost spiser jeg vanligvis musliblanding med mye havrygrin i, med melk og syltetøy på. Som regel sitter jeg på sengekanten og spiser frokost samtidig som jeg surfer på dagens nyheter på Aftenposten og legger sminken. For meg er det en nydelig frokoststund.

I natt har det vært nede i 2 varmegrader her, ganske kaldt og surt om dagen. Regnet pisket på ruten til frokost. Nattbordet mitt er en høy stabel med magasiner.

I vinduskarmen to skåler som tilhører et kjøkkenservise med lokk som kan brukes til serveringsfat, med to steiner funnet på en strand i Cinque Terre (Italia) oppå. Vannglass fra Ikea og glasslystestaker fra Bolia. Panelovnen pleier jeg å hekte av og fjerne på sommeren men det har jeg helt glemt i år:) Things to do når jeg kommer heim.

Grumsete bilde med iPhonen. Og jeg sliiiter fortsatt med å få til stor størrelse på bildene jeg legger ut på bloggen - det her er det største jeg får til! Hjelp! Er det noen av dere som vet hvordan jeg løser det?

4 kommentarer:

Marre Elisa sa...

elsker nattbordet ditt!!!!!!

Inger sa...

det koster mange penger;)

Minimia sa...

Forbanna herk med å få bildene man tar selv store. Jeg har bare funnet ut at bilder jeg kopierer fra nettet, blir store. Så hvis jeg feks kopierer bilder jeg har lagt ut på facebook inn på bloggen så blir de store. Merkelig. Hmmm..jeg mottar også tips. Så fine innlegg du poster=)

Inger sa...

ja enig, det er bare de jeg kopierer fra nettet som blir store - og jeg forstår hvireklig ikke hvorfor!

hater det:(