30 juni 2009

Meninga med livet

.. og sånn.

Meningen med livet er å være skiboms eller å loffe rundt i verden med ryggsekk, trodde Petter Andresen. Så flyttet han til Lærdal og ble bærbonde.

Ganske så kraftig kuvending spør du meg. Men i jordbrukskommunen jeg er fra ser vi oftere og oftere at unge mennesker eller par fra andre steder i landet eller fra Trondheim kjøper seg et lite småbruk i Selbu og slår seg ned med "alternativ" livvstil, nær naturen og med mindre forbruk.

Hva søker du etter i livet?

Fra Aftenposten

3 kommentarer:

Erle Børstad sa...

jeg søker, galskap , rause fjell, dype daler, høy puls, bungalovaer i trær, flammeshow, uforfengeighet, godhet, dype dykk, dundrende torden, striregn, strålende sol, rare språk,rosa himmel, god musikk, kule aper og herlige folk:)

Erle Børstad sa...

Jeg tror jeg akkurat beskrev backpack-turen min i fjor i Asia. Når jeg tenker meg om.

Inger sa...

tjihi:D