20 juni 2009

Nytt

Det har rydd inn en del nytt i garderoben... Litt understimulert over lang tid i forhold til shopping og da måtte det gå som det gikk: det ble mye på en gang. Men nå er det vel også stopp for en lang periode: jeg har jo andre ting å tenke på.

Tynn lakserosa singlet med smale stropper fra H&M, mønstret bluse fra Zara, hvit bluse fra Zara, Hvit "boyfriend" t-skjorte fra Cubus, ferskenfarget T-skjorte fra Gina Tricot, t-skjorte med stjerner fra Zara, smale lyse jeans H&M, jeanstights med glidelås nederst fra Gina Tricot, boyfriend jeans i slitt steinvask (og jeg skal lage hull) fra H&M, lakserosa kjole fra BikBok og asymetrisk blå topp fra Cubus .

2 kommentarer:

MoniCoroli sa...

Lekkert :D
Fikk jo sett deg "live" i noen av plaggene, og du ser nå smashing ut uansett hva du tar på deg da. Søte du :)

*SNYdesign sa...

Det var ikke småtterier:) Herlig med slike shoppingturer:) Jeg har en ukes tur med shopping i LOndon framfor meg. Gleder meg! Følg med på bloggen om en uke!Da kommer noen bilder derfra:)