14 juni 2009

Ukonsentrert

Merker at jeg ikke er i stand til å konsentrere meg om det jeg skal i dag... Håpløse meg.

I natt jobbet jeg som coctailmixer i baren på Kos. Artig å få lov til å servere noe annet enn GT og vodka sprite, i går var det mange spennende og litt mer sjeldne drinker som sto på ønskelista. Slike gjester setter jeg pris på. Å være på bar er å nyte livet, ikke sjenke seg alkohol:)

Det var et dødsfall i nærmeste familie til en av de som er bartendere på Kos, og det er ikke mange som jobber der. Siden de andre som kunne ha steppet inn og tatt vakta var bortreist osv, så ringte Remy og Herman meg og lurte på om jeg kunne komme og hjelpe d
em. Jeg sluttet jo for bartender for 2 år siden, men har hjulpet dem litt av og til i baren på Kos, men har egentlig sagt at jeg ikke kommer til å hjelpe dem mer. Men snille meg sa ja, for når bilen min skulle ha vært på verksted og skiftet pakning på topplokket og lønna mi på Kos er høyere enn som arkitekt og på toppen av det hele er massivt bra tips.. da er det vanskelig å si nei når man uansett ikke har noen andre planer.

I dag savner jeg dette
dette og dette gjett hva jeg savner?

5 kommentarer:

UNICORNBROWSER sa...

Jeg er også ukonsentrert...noen tips? Jeg har ei hel eplebok å pugge, men bare kommet halveis:/ Kommer du nedover til Øya?:)

Inger sa...

vet du, jeg sliter med masteren min jeg frøken.. må bare komme meg i mål med den:(

Erle Børstad sa...

kjipern, da får du gjøre som meg, ta ferien til høsten?

Inger sa...

tenkte å evt ta ferie til høsten ja:) august er da alltid en godværsmåned, ikke?

Erle Børstad sa...

ikke sant..og øya er den 14 august! tenk på det da! vet ikke av noen flere som skal jeg! men jeg har en ticket!
BTW...kort hår i dag. Uvant, men godt:)