26 juli 2009

Ja, må hon leva!

I går var jeg i 30års dag til ei legevenninne. Hun er en av de som alltid lager perfekt til fest, alltid. I går hadde hun laget til fat med småmat, fruktbiter, 12 flasker musserende som hun spanderte på oss gjester. Herlig.

Siden det regner og er surt og kaldt her i Trondheim igjen, følte jeg for å kle meg i noe som var litt fargerikt og friskt. Derfor ble det ble en knallturkis langermet og høyhalse
t kjole, med kort lengde og åpne partier i ryggen. Til det sko i beige fra Paco Gil og slangeskinnsmønstret veske samt gråbeige bikerjakke i skinn fra Zara.

Danset fikk jeg også:)

Fant ut at de minst tøysete bildene jeg hadde på kamera var noen jeg tok på badet på festen, samt med mobilkamera da jeg dro hjememfra. Resten må sensureres. Og å stramme lårmuskelen (vastus lateralis/quadriceps) på bilder i kort kjole er definitivt ikke noe bra trix ser jeg.
(skrive bak øret)



6 kommentarer:

Ladybird sa...

Wow, du så helt smashin ut søte deg! Virkelig smashing! ;)

Jeg håper det var soldansen du danset, for jeg tar meg en Trondheimstur til uka og vil ha fint vær :)

Og ja...stramming av lårmuskler i korte kjoler virker så flott der og da, helt til man ser at fersken blir ti appelsin ;) ikke at jeg tror du har så mye av sistnevnte egentlig.

Inger sa...

takk sweetie! dårlig med outfit post på meg. har så mye annet å gjøre hele tida


:D håper også at det var soldansen, men det har ikke funket i til i dag... vi går se...

på meg ser det mer ut som at jeg har en deformert fot fordi lårmuskelen blir å bule sånn ut:P appelsiiiiin? ikke hørt om nei:P

Ladybird sa...

Hahaha...det la jeg ikke merke til en gang. Da får jeg kose meg med appelsinene alene ;)

Virkelig, du så helt smashing ut! Og jeg satser nå på at sol er bestilt ;)

Inger sa...

aaait!

Ladybird sa...

akkkk....som ny Macbruker møter jeg på noen saker og ting der jeg må klø meg litt i hodet. Blant annet blogging av bilder. Ovenfro har du satt sammen flere bilder til ett, hvordan fikser jeg det? Er jeg nødt til å bli Photoshop proff eller noe, skulle gjerne gjort det på en veldig enkel og rask måte ;)

Anonym sa...

Wow! Are you Cameron Diaz?? ;-) Lovely dress!