05 november 2009

Minnebok

Jeg bruker iPhonen min som digitalt minne, men her om dagen var det full stopp. Telefonen nektet å ta flere bilder, den mente det tydeligvis var nok. Selv om jeg ennå har mye lagringsplass ledig. Lurer på om minnet til kamera har egen "discspace" avsatt uavhengig av det totale ledige minnet.

Ting jeg fyller telefonen min med er snapshots som disse:
Fra magasiner, ting jeg ser når jeg er ute og reiser, befaring på byggeplass og annet snacks.

Kjenenr du igjen noe? Klarer du å gjette noe av det jeg har tatt bilde av?

2 kommentarer:

Minimia sa...

Hei vennen min. Har lest igjennom alle innleggene på bloggen din etter å ha vært i jobb-boble. Flink er du. Inspirerende! Savner deg også, og håper vi sees snart. Helga du var her måtte jeg jobbe.Blir hvertfall tid til hygge i jula hvis du er hjemme. Jeg har hvertfall tid:)

Ladybird sa...

Jeg tar også bilde av alt, men det var vel ingen bombe ;)

Vil gjerne takke deg for en fantastisk hyggelig kommentar på bloggen min, du fikk frem smilet mitt ;)

Ha en flott helg!