04 august 2010

Blind?

Jeg bor fortsatt i bagger etter at jeg flyttet i mai. Har klærne i bagger og sekker. Og noe av det står faktisk på lager her.

I dag har jeg litt opprydning for å se om jeg kan renske mer og sette på lager etter den siste ferieturen vår. Måtte få oversikt over de høyhælte skoene mine for å plukke ut de jeg vil bruke nå, så satte alle ut over gulvet. Og disse er bare de få jeg tok med meg fra Trondheim. Gulp. Hva skjer? Formerer de seg?

I tillegg har jeg en hel haug flate sko, og det er noen av de høyhælte som ikke er med på bildet heller (2 par står på jobb, noen på lager i boden og noen som allerede er havnet i "utrensket" bunke)


Har visst noen å velge i.

= shoppeforbud (nok en gang)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei :D
om du har noen sko du kan donere bort eller selge til en med skofetish?

Inger sa...

jeg har en plan om å rigge meg til en bod på marked en eller annen gang. Må bare få alle tingene mine fra Trondheim ned og ta en skikkelig opprydning;) kunne sikkert like gjerne hatt garasjesalg:D