13 oktober 2010

Hårete

Lørdag for 2 uker siden klippet jeg meg selv pannelugg på innfall. Rett over, ned i øynene lugg. Rått. Og har fått mange komplimenter (men ja, jeg husker nå hvor slitsomt det er å alltid måtte style håret når man har lugg)

I går kom jeg hjem fra besøk hos en venninne hvor jeg hadde sittet og dratt i slitte tupper i håret mitt mens vi pratet. Og jommen tok jeg ikke saksen fatt. 4 cm kortere hårlengde i dag. Oj oj. Men merkelig nok er jeg ganske avslappa på det. Selv om jeg er typen som alltid panikksparer til langt hår. Og var egentlig ganske fornøyd da jeg stakk ut døra i morrest.


Billigste frisyreforandringen ever.
Og nei da, jeg anbefaler ikke å gjøre det selv. Og ja, jeg har en frisørsaks på badet og bruker ikke kjøkkensaks.

4 kommentarer:

Ladybird sa...

Du ble jo kjempefin! :) jeg klipper meg selv stadig vekk :)

Luisa sa...

Det ble veldig fint!

Maria sa...

hehe søtis:) Takk igjen for så kos besøk! Og igjen, du er nydelig på håret.

Maria sa...

hehe søtis:) Takk igjen for så kos besøk! Og igjen, du er nydelig på håret.