14 desember 2010

Ting tar tid

Både på jobb og hjemme.

Jobbhverdagen min er preget av hotellprosjektet jeg har ansvar for, og en krevende Choice/P.S. som gjerne vil ha kvalitet når norges første 5-stjernes hotell skal bygges. Det er innspurt på fasadeløsninger nå, og hodet mitt har tusen løse tråder som skal samles ned i konkrete tegninger som både meg selv og noen av de andre skal få ned på papiret/mac´en.

Privat så har jeg akurat overtatt leilighet. Pjuh! Ti tusen tonn flyttelass står stablet fra gulv til tak, og det er ikke lett å vite hvilken ende man skal starte for å tygge seg gjennom alt. Foreløpig ser både leilighet og bod for liten ut for alt mitt jordiske gods. Burde jeg kjøpt et hus? Det skal også males og pusses opp, skrus og monteres til den store gullmedaljen for å endre et litt traust utgangspunkt til å bli MIN bolig. I tillegg har jeg hatt gips på beinet de siste 7 ukene, noe som har forhindret og utsatt alt som skal organiseres før jul. En del ting på "tings-to-do"-lista mi mildt sagt.

Og uten internettforbindelse hjemme....

Tipper jeg lar høre mer fra meg i romjula:) Foreløpig vil jeg bare ønske deg lykke til med innspurt før jul! Og det er ikke størrelsen, men tanken som teller;)


klemmer fra meg

1 kommentar:

Mia sa...

Det høres jo ut som et kjempe spennende prosjekt da!! Heldiggris!