30 mars 2011

Driter i deg

Jeg er glad i dyr. Men ikke på en sånn oppslukende måte. Dyr som har det vondt på grunn av oss mennesker synes jeg er noe av det værste som skjer.

Og når jeg har føsrt fortalt at jeg er glad i dyr kommer poenget mitt: hunder i byen har jeg aldri likt. Og da mener jeg i byen, ikke drabantbystrøk med store hager og fine turområder like utenfor dørstokken. Jeg har vokst opp med hunder i familien, og mamma og pappa har hund hjemme. Og selv om kankje noen blir provosert av det, så mener jeg at hunder (og katter) hører ikke hjemme i byen. Selv om jeg forstår at noen mennesker har behov eller lyst på en hunde-venn.


Så noen bilder på bloggen Med et lekent sinn som virkelig var geniale. Ser gjerne flere sånne rundt om. Synes at de som velger å ha hund i byen virkelig må ta ansvar for valget sitt. Bæsj på hvert gatehjørne gjør meg ikke mer positivt innstilt til dem.

Jeg bare måtte si det:)

Ingen kommentarer: