05 april 2011

Tømmerkos

I helga var jeg en snartur i Trondheim, og var superheldig med været. 18 grader i solveggen hadde de hatt heime, og brukten dagen i alpinbakken i meråker i strålende sol og blå himmel. Klassisk påskevær slik alle drømmer om.

Det er snart tid for påskekos, og jeg har våkst opp med påske i fjellet. Var innom bloggen til House of Oslo og så noen bilder fra ei ganske tradisjonell men likevel lett og moderne hytte. Jeg vil ha det enkelt også i fjellet. Tok med de bildene jeg likte best. Jeg ville nok valgt å kjøre en enda litt tøffere stil, og kvittet meg med de mest romantiske elementene: en strammere sofa, ikke så mye pynteting men mer pratiske bruksting med stramme former. I kombinasjon med arvet og gammelt.
Bilder fra www.boligpluss.no.

Om jeg satt på en gammel hytte hadde det blitt noe sånnt, pimpa opp med svart:)

Ingen kommentarer: