21 november 2011

Basics

Scannet tilfeldig gjennom H&M Karl Johan på torsdag, samme dag som Versace+H&M ble lansert? Iallefall var det packed med folk der, så jeg smatt opp i Divided avdelingen for å se om det var noe som kunne være interessant. 

Og jeg fant, jeg fant. Verdens deiligste jeans. Jeg hadde en favorittjeans i fjor med lapper på fra Cheap Monday som jeg endte opp med å gi bort i løpet av sommeren, og har egentlig lett etter en litt mørkere variant. Denne var perfekt: passe høyde på livet, smal men ikke åletrang i ankelen, my deilig strech (men holder seg fint fortsatt på dag nr. 2 nå) og har akurat riktig blå vask. 




Ut med venner på middag og drinker på San Leandro ("alle de andre" hadde ikke ledig bord) og Nobilis. Deilig basic outft med jeans, snørestøvletter med stiletthæl og kjole fra Whyred som topp.

Ingen kommentarer: