23 november 2011

Ønskeliste

Jeg har allerede sendt en ønskeliste på mail til venner og familie, men Hviit.no har en utfordring - og den tar jeg gjerne. Om jeg kunne ønske meg noe fra nettbutikken til Hviit til jul ville det vært: 

  • ullskjerf med blondetrykk fra Tine K home
  • julepynt fra By Nord, fin julepynt står faktisk allerede på listen jeg har sendt ut;)
  • Mugtail krus/lysestaker, disse var jo helt utrolig humoristiske! Og kan brukes hele året
  • hvite papirstjerner, enkelt og praktisk å pakke vekk etter jul
Og ja da, jeg kunne sikkert satt opp en ønskeliste på et titalls fler ting fra Hviit.

1 kommentar:

KROnPRINSESSENE sa...

Ja, ikke vanskelig å finne fine ting i den butikken ;)
Vi må nok bli med alle ukene, så vi har bedre vinnersjanse og får satt opp flere ønsker hi, hi.
Legger meg til hos deg og titter snart innom igjen.
Klem May Helen